Activitați și Evenimente
Explorați inițiativele noastre recente și aflați cum puteți contribui la comunitate prin Asociația Cornelius – Punte Umana.
Activitatile noastre
Proiectul de fata isi propune sa le insufle copiilor importanta socializarii si a comunicarii in noul grup care se numeste grupa mica. de obicei, prietenia este vazuta ca fiind acea relatie calda si placuta care ne da incredere in noi, ne da curajul sa actionam in ulnele momente mai dificile. Prietenia este acea oaza pe care o cautam cand suntem lipsiti de putere si speranta. Estea acea lumina cand nimeni nu ne intelege. Prietenia este ceva profund care nu ar trebui rostit cu atata usurinta.
Proiectul de fata isi propune sa le insufle copiilor importanta tolerantei si a comunicarii in grupul de copii. Scopul acestui proiect este promovarea ideii de educare a copiilor in armonie, solidaritate si respect pentru drepturile omulu, nonviolenta si pace. Violenta umana este una din marile probleme ale societatii contemporane.
Exemple de tipuri de violenta pot fi intalnite zilnic, atat in spatiul public si privat, cat si in cel public institutionalizat, de exemplu, in scoala. Din dorinta de a se afirma sau impune, copii si adolescentii se manifesta violent, iar de cele mai multe ori anturajul dezvolta intre elevi spiritul competitiv, ce poate fi dus la extreme, aparand conflicte, unele grave .
Cercetarile au aratat ca valoarea educatiei din copilarie pune o amprenta pe care individul o poarta in sine toata viata. De aceea este nevoie ca sa cladim inca de la varsta prescolaritatii o temelie solida pe care sa se structureze intreg edificiul emotiilor, cunoasterii si experientelor viitoare ale copilului. Aceasta este perioada propice ca toti copiii sa fie invatati sa-L iubeasca si sa-L respecte pe Dumnezeu, sa deosebeasca binele de rau, sa stie ce trebuie sa faca pentru a trai crestineste, curati ca ingerii la trup si la suflet.
Prescolaritatea este perioada formarii initiale a personalitatii, perioada aparitiei primelor relatii si atitudini ce constituie un nivel superior de organizare a vietii psihice a copilului. In locul dependentei copilului de impresiile externe, dominarii lui de campul sau perceptiv, in locul instabilitatii si fluctuatiei emotionale, in prescolaritate vom intalni detasarea, desprinderea copilului de campul perceptiv, o mai mare organizare si stabilizare a comportamentelor, fapt posibil datorita modificarilor esentiale care se produc in structura activitatii psihice.
Datorita faptului ca la aceasta varsta activitatea copilului este stimulata nu de motive izolate, care se inlocuiesc unele pe altele sau care se contrazic reciproc, ci de motive corelate, stabile, care se intalnesc reciprocse pun bazele formarii personalitatii ca structura psihica relativ stabila, invariabila.
Implică-te Acum!
Nu rata șansa de a participa la următorul nostru eveniment. Alătură-te nouă și contribuie la dezvoltarea comunității!